wiiieeee...

har ar underbart varmt o skont, men langtar hem ibland till kylan;)

har varit o dtykt och pa 10 meters djup bytat ringar med min alskling... love him... pusss...

nu ar vi hemkomna fran en kryssning till egypten med museum o pyramider o battur pa nilen, kommer givetsvis upp massa kort darifran sedan, men far vanta till jag kommer hem. Imorgon ska vi pa Hiking o promenera lite grand och besoka ett asnepensionat dar man har mojlighet att adoptera en asna. ska se mer vad det innebar imorgon, men tror att det ar att man skanker pengar och lite sa till den sa den far mat och sant. Pa fredag ska vi bort till ett annat hotell och bada med ett par som vi traffade pa egypten kryssningen. och aven ata mat och traffa lite andra svenskar som dom kanner dar. Pa lordag blir det en tur till Karpasia, den turliska sidan av cypern och kolla pa det vilda asnornas rike och lite annat smatt. pa sondag blir det en tur till en marknad och en kamelpark sa vi kan rida lite kamel;) sa vi har fullspackat schema innan vi pa mandag aker hemat till kylan igen.

har redan som sagt hunnit varit ute o festat och dykt 2 ggr och varit ute och fiskat med en bat. kommer skriva mer om det nar jag lagger upp bildena... kanns som jag far gora ett inlagg om varje dag;)

men nu ska jag kolla runt pa lite bloggar...

ha det bra sa lange...

kram kram...

happy 4-ever...

love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt.! Njut av värmen åt mig också (avundsjuuuuuuuk!) PUSS

2008-08-13 @ 21:40:50
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0