puh...

Ja då var man hemma och har ändå fullt upp. Har haft Darlings som här sen igår kvälll och varit iväg och spelat minigolf med honom och senare på kvällen va han med mig ute och rensade i rabetterna. det tyckte han tydligen va väldigt kul:) Alltid bra när vi en gång får skaffat gård och där blir massa att göra;) Håller på att lägga över alla bilder fråb kameran till datorn så jag kan kolla på dom och spana in vilka som kan läggas ut på bloggen. Måste ju visa en del kort, men vi har över 1000 kort sen dessa bägge veckor så alla kommer väl inte ut... haha...

Va och besiktigade lilla Polly idag oxå. Gick nästan helt felfritt. Dom justerade framljuset för det stod lite högt och så måste jag byta bromsbackar bak för dom tog väldigt ojämt. Bytte ju bromsbelägg fram men inte bak så får väl fixa det med, men inte så svårt direkt. Annars va det blankt papper:) Duktig liten bil jag har tycker jag. haha.

Börjar få ont om plats på min dator nu med så det är väl dags att börja flytta över en del till de externa hårddiskarna. Tar ju sån tid bara. Men vill ju inte att det ska försvinna. Om datorn då skulle krascha så finna bilder och sådant kvar iaf.

Inget man vill bli av med juh. Alla kort på dykning och förlovning och allt. Hur mycket minnen som helst=)

Nu ska jag kolla om korten överförts färdigt så jag kan kolla på dom.

Ha det så bra så länge.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0