veckan som gått...

image105

har ju inte uppdaterat så mycke här Darling knäckte ett revben förra helgen i danmark och har åkt med mig hela veckan på jobb så han har suttit vid datorn. men här kommer lite bilder iaf. ska skriva mer så fort jag har tid.

Förra helgen va vi iaf i Danmark på konfirmation och lite fest. Susann hade lagat mycket god mat som vanligt när vi är där=)

Denna helgen va Snicki, Set och Qussi här och grillade och sjöng lite Singstar. Mycket trevligt=)

image102

image97

image100

image98

image99

image103

image104



Kommentarer
Postat av: Baybare

Hahaha tack för en mycket trevlig kväll. Jag tror jag blev litta för full.. Eller?

2008-04-21 @ 14:49:54
URL: http://baybare.blogg.se
Postat av: susann in køpenhamn

søta ni ær

2008-04-24 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0