update...

Vet att jag är mycket dålig på att skriva. Går i perioder känns det som. Men här kommer lite bilder på att det hänt lite hemma iaf=) håll tillgodo så länge.

image82

vardagsrummets ena del färdig...

image84

Andra delen av vardagsrummet, med mitt bihang i soffan=)

image86

vy från altandörren. observera den fina väggen som va bakom garderoberna jag tod bort till vänster i bild.

image87

sovrummets ena del.

image83

Invigning med singstar och grill och god mat,

image81

tillsammans med jockes ena bror och hans flickvän.

image85

och självklart darling

image88

och jag.

image89

får självklart inte glömma deras söta lilla vovve som va med me=)

Blev en del öl och en trevlig kväll med trevligt sällskap=)

Kommentarer
Postat av: Martina Michal

Det ser ut som ni hade skoj iallafall.. Och jag gillade skarpt ditt v-rum!

2008-04-09 @ 11:47:54
URL: http://www.martinamichal.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0