sleeping beauty...

image95
Nu har jag fått uttag till min dator, men ska snart gå och lägga mig ändå. Eller lagt mig har jag gjort, men ska släcka ner och sova. Vid halv 1 blir det lunch och sedan sova lite till. Framåt 6 tiden börjar jag köra runt och lasta upp det jag ska lasta innan det bär av mot Helsingborg igen.

Fick en skylt av darling i veckan med med mitt namn på som så vackert pryder insidan av framrutan på lastbilen. Men när lotsarna har kört så har dom satt en lapp för, tycker dom det är pinsamt med ett tjejnamn i rutan??? Eller tycker dom bara att Hilea är fult??? haah... jag tror det första... vad tror ni?image91

Idag var jag även ute i Hyllinge och fixade naglar. Mina bets snabbt av när ljudböckerna kom in i min lastbil. ska lägga upp kort på dom med=) själv tycker jag att dom är fina iaf. Akryl denna gången, se om det sitter bättre på mina naglar än gele. Grymt skickliga va dom där ute på att få det jämt. Dessutom använde dom airbrush till det franska och dekorationer. Mycket bättre än dom man klistrar på när man lägger gele.image92

På tal om ljudböcker. Vilka har läst serien med Gömda, Asyl, Mias hemligehet och Mias systrar???
Jag har ju inte läst dom, men lyssnat på alla utom mias systrar. Riktigt bra och gripande. Kan även starkt rekommendera Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak. Det där med verklighetsbaserade böcker är något särskilt med.


image93          image94

Kommentarer
Postat av: Tess Style | www.tess-style.se

haha konstigt du har ju hur mycket som helst att göra med jobb. Så det är förståligt att du inte är inne och läser dagligen.

Är du uppe på stattena något eller? kram.

2008-04-10 @ 10:34:10
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0