god morgon världen...

För min del är det god morgon. egentligen är det fruktansvärt tråkigt att sova bort halva dagen såhär, men vill inte vända dygnet för mycke då jag kör till Sthlm imorgon igen.

Vädret kan nog inte vara bättre en aprildag. Helt underbart. Hoppas verkligen att det håller i sig. Jag har iaf fått en del vårkänslor vilket betyder träning för min del. Vill så gärna ut o springa i det underbara vädret men hittar bara en av mina jogging skor så för min del får det bli Nautilus och deras maskiner med mina aerobics skor. Men iaf en liten skön promenad ner dit och hem. Dock bara ca 7 min att gå, men bättre än inget=)

Funderar lite på om man kanske ska åka och bada bilen med för hon är väldigt smutsig efter allt salt på vägarna. Men det blir nog att jag gör det i falkenberg nästa helg då hon även ska få tänderna borstade. Kan behövas någon gång emellanåt.

Nee, nu ska jag ta mig upp och hoppa lite. Äta frukost så jag kan träna om ett par timmar. ha det bäst alla så länge.

Kommentarer
Postat av: Baybare

Hur borstar man tänderna på en bil? Hehe.. Föresten snyggt det har blivit i lägenheten nu. Men jag kunde inte fatta hur det egentligen såg ut. Tills jag tänkte att du måste ha bytt plats på sovrummet och vardagsrummet?

2008-04-02 @ 13:23:58
URL: http://baybare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0